FANDOM

Arystar Crowley III - Egzorcysta i członek Europejskiego Oddziału Czarnego Zakonu. Baron z urodzenia, spędził znaczną część swego życia ukryty w zamku swojego dziadka, przez członków pobliskiej wsi, był uważany za "wampira". Był również zakochany w Akumie imieniem Eliade.

WyglądEdytuj

Crowley jest wysokim szczupłym mężczyzną o bardzo ostrych rysach twarzy, ma szpiczaste uszy i ostre kły. Ma krótkie czarne włosy z długą smugę białego wykraczającą przed jego twarzą. Jego mundur egzorcysty, jest modyfikowany do postaci płaszcza. Kiedy jego Innocence jest aktywowany jego białe włosy stają dęba, a jego rysy twarzy nabierają bardziej groźnego wyglądu, jego oczy zmieniają się, Tęczówki stają się żółte a białko oczne czarne. Zęby Crowleya rosną i stają się ostre. Natomiast kiedy jego innocence nie jest aktywny tęczówki są koloru szarego a białko oczne białego.

OsobowośćEdytuj

Crowley prowadził bardzo osłonięte życia zanim został egzorcystą, dlatego w kontaktach z ludźmi jest bardzo naiwny. Artstar jest również dość wrażliwy, co jest dość problematyczne w tamtych czasach, często płacze z błahego powodu. Niemal całkowitym przeciwieństwem do tego jest jego osobowość, kiedy jego Innocence jest aktywny. Po wypiciu krwi Akumy, Crowley staje się gwałtowny, krwiożerczy z niesamowitą siłą i wściekłością w walce. Jet bardzo lojalny swoim przyjaciołom podczas walki jak i na co dzień. Ostatecznie te dwie osobistości są oddzielone, pozwalając kontrolować się w pewien sposób.

PrzeszłośćEdytuj

Przez całe życie, Krory mieszkał w odosobnionym zamku. Jako dziecko mieszkała z dziadkiem wśród ogromnej kolekcji zagranicznych artefaktów. Ceniona Wśród nich była rzadka roślina mięsożerna, która atakuje,gdy wyczuje agresje. Ze względu na to że w zamku były rośliny które miały tendencja do ataku gości zaczeła się szerzyć pogłoska, że jet on wampirem. Odrzucany przez wioske i pozostawiony w izolacji Crowley zaczął czuć się jak inne artefakty w kolekcji dziadka. Gdy jego dziadek umarł Crowley zaczął się modlić o coś co mógł nazwać swoim. W tym czasie nieznajomy, później okazujący się być Marianem Crossem przyszedł do zamku, aby zwrócić jedną roślin jego dziadka, roślinę mięsożerną o nazwie Roseanne. Crowley przyjął roślinę lecz ta go ugryzła w szyje po czym uschła. Arystar uwierzył w to że został otruty. W tym. Momencie wypadły mu zęby a na ich miejscu urosły kły. To doprowadziło go do szukania i zabijania akum. Crowley uwierzył że stał się wampirem ponieważ zabija "ludzi". Pewnej nocy podczas polowania zaatakował piękną kobietę, od razu się w niej zakochał. Kiedy chciał pić jej krew czuł smutek i ból. Lecz nie zdawał sobie sprawy że tak naprawdę była to akuma 2 poziomu. Crowley i Eliade żyli sami w zamku dopóki mieszkańcy ze wsi nie wynajęli egzorcystów do zabicia "wampira".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki