FANDOM

Innocence jest niezwykłą materią, która może zmienić się w potężną broń przeciwko Akum’om, pod warunkiem, iż jej użytkownik jest kompatybilną osobą. W przeciwnym razie, mimo wszelkich starań (wieloletnich eksperymentów przeprowadzanych w Zakonie) Innocence nie będzie w stanie spełniać swojego zadania. Jest to broń, którą posługują się egzorcyści podczas walki z Millenium Earl’em.

Została ona rozrzucona po całym świecie (109 fragmentów), a mimo to o jej istnieniu wie zaledwie Earl i Watykan (oraz powołana przez niego organizacja Black Order). Ów organizacja nie może dopuścić do tego, aby Pan Tysiąclecia był osobą, która jako pierwsza odnajdzie wszystkie fragmenty, dlatego na ich poszukiwanie wysyła egzorcystów.

historiaEdytuj

Jeżeli chodzi o powstanie Innocencie, wiadomo jedynie, iż ów materia narodziła się w czasach starożytnych, gdy odnaleziono Cube (pl. kostkę). Kostka ta posiadała niespotykaną substancję, zwaną przez przodków „Kryształem Bogów”. Aktualnie egzorcyści nazywają ją po prostu – Innocence. Potrafi ona zmienić się w broń przeciwko Akumom (ang. Anti-akuma weapon) - demonom tworzonym przez Earl’a.

Twórca tejże Kostki stworzył ją, mając na celu przeciwstawienie się złu jakie szerzył Milenijny. Nasi przodkowie dzielnie walczyli, z trudem odpierając wszelkie ataki wroga, co zaowocowało poprzez pokonanie samego Pana Tysiąclecia. To właśnie w tym czasie nastał chaos, który w Starym Testamencie określany jest jako „Wielki Potop”. Jak podaje Cube – nastały wtedy 3 dni ciemności, które nadejdą ponownie w przyszłości. Pomimo klęski jaką odniósł Earl powrócił on do świata ludzi, aby ponownie stoczyć walkę i pokonać samego Boga. To właśnie do tego celu stworzył on armię Akum, które potrafią ewoluować na wyższe poziomy.

Typy InnocenceEdytuj

Istnieją trzy typy innocence: wyposażeniowy, pasożytniczy i kryształowy. Osobna sprawą jest Serce Innocence.

Typ wyposażeniowyEdytuj

Jest najczęściej spotykanym typem. Innocence jest przekuwane w broń i używane przez wybranego egzorcystę. Każdy fragment Innocence jest przetwarzany w inną rzecz, tak aby jak najlepiej wykorzystać umiejętności jego użytkownika. Ten typ nie jest w bezpośrednim kontakcie ze swoim użytkownikiem, przez co egzorcystom go posiadającym trudniej jest go kontrolować od typu pasożytniczego. W anime okazuje się iż członkowie rodziny Noego mogą bardzo łatwo oddzielić Innocence od broni.

Typ pasożytniczyEdytuj

Jest to rzadki rodzaj Innocence. W tym wypadku użytkownik rodzi się już z Innocence, które od początku może mu służyć jako broń. Mimo iż komórki tworzące ten typ nie są częścią organizmu człowieka, to mimo wszystko uznaje on je za własne. Z tego powodu Egzorcyści posiadający typ pasożytniczy osiągają zwykle wyższy stopień synchronizacji od innych

Jeżeli Egzorcysta będący użytkownikiem typu pasożytniczego zostanie trafiony przez akumę to – ponieważ Innocence jest częścią jego ciała – wirus jest przez niego niszczony zanim zdąży się rozprzestrzenić. Użytkownicy tego typu by potrzymać się przy życiu potrzebują więcej składników odżywczych od innych. Technicznie rzecz biorąc oznacza to, że jedzą za dwóch.

Wykazano, że użytkownicy typu pasożytniczego żyją krócej od egzorcystów posiadających inne typy. Jest to spowodowane tym, iż ich Innocence bardziej wpływa na ich ciała niż inne typy.

Typ kryształowyEdytuj

Jest to nowy rodzaj Innocence, który tworzy krew użytkownika. Posiada on niesamowitą siłę. Jego posiadaczka – Lenalee – używając go pokonała czwarto poziomową akumę. Ciągle nie znamy jego pełnej mocy. Nie wiemy też jak wpłynie na życie swojej użytkowniczki. Obecnym celem sekcji naukowej jest zarejestrowanie wszystkich jego możliwości oraz zbadanie wpływu na organizm egzorcysty.

Innocence tego typu trwa w postaci metalicznej stworzonej z krwi Egzorcysty. Chociaż Innocence tego typu mogą być sterowane za pomocą emocji jak typu pasożytniczego, żadna część ciała użytkownika jest zmienione. Zamiast tego to Innocence posiada fragment użytkownika – kryształki wykonane z jego krwi. Tworzą one przedmiot – na przykład w parę bransoletek wokół kostek. Gdy zostaje aktywowane przemieniają się one w broń podobną typowi wyposażeniowemu.

Obecnie Innocence Lenalee jest jedynym tego typu w serii.

[1][2][3][4]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki