FANDOM

KRUKI (ang. CROW), Specjalny Korpus Uderzeniowy Centrali(ang.Central Office Battle Corps, jap. 中央庁戦闘部隊 - Chūōchō Sentō Butai) jest to specjalny korpus składający się z elitarnie szkolonych za młodu członków Czarnego Zakonu. Mimo iż nie są kompatybilni z Innocence, niczym nie wyróżniający się członkowie KRUKÓW są w stanie na krótki okres czasu obronić siebie i innych przed akumami.

TatuażeEdytuj

Każdy w pełni wyszkolony członek KRUKÓW ma wytatuowane dwie, wertykalnie względem siebie, czerwone kropki na czole i charakterystyczne, łukowate znaki żółtego koloru zaczynające się pod oczami a kończące się na policzkach.

MundurEdytuj

Umundurowanie KRUKÓW jest w szkarłatnym kolorze z żółtym, charakterystycznym rąbem(będącym ich emblematem).

Typy umundurowaniaEdytuj

(Istnieje kilka wersji ich umundurowania)

Ceremonialne szatyEdytuj

Mundur z rękawamiEdytuj

Mundur bez rękawówEdytuj

KRUKI także ubierają się "po cywilnemu" ale tylko w szczególnych sytuacjach.

Umiejętności i wyposażenieEdytuj

ZaklęciaEdytuj

Większość zaklęć jest rzucana za pomocą specjalnych talizmanów - formą przypominające karty z odpowiednio wyrysowanym symbolem-zaklęciem, aktywowanym poprzez poprawne wymówioną formułę.

Poniżej znajduje się lista znanych już zaklęć:

Kureha NenkiEdytuj

(jap. 黒羽焔气, dosł. Czarnych skrzydeł rażąca dusza) - poprzez zgniecenie talizmanu w pięści, KRUK skupia wielką siłę rażenia w swojej dłoni - uwalniając ową energię tworzy zwielokrotnione siłowo uderzenie.

Shibari BaneEdytuj

(jap 縛羽, dosł. krępujące skrzydło) używając szeregu odpowiednich talizmanów zostaje utworzona bariera spowalniająca ludzi się w niej znajdujących. Talizmanów tych można używać także pojedynczo na wybranych obiektach i osobach.

Mamori BaneEdytuj

(jap. 衛羽, dosł. chroniące skrzydło) używając szeregu odpowiednich talizmanów zostaje utworzona bariera chroniąca ludzi się w niej znajdujących. Mankamentem tej techniki jest jej czasowość - bariera staje się o tyle słabsza o ile ilość talizmanów się "zużyje" i "odpadnie".

Kinji BaneEdytuj

(jap. 禁羽, dosł. zakazane skrzydło) używając szeregu odpowiednich talizmanów zostaje utworzona bariera zniewalająca ludzi się w niej znajdujących.

En BaEdytuj

(jap. 炎羽, dosł. gorejące skrzydło) Aktywowane talizmany wybuchają pokrywając przeciwnika płomieniem.

WyposażenieEdytuj

Ceremonialne IgłyEdytuj

Ceremonialne Igły (jap. 式針 - shikibari) są to specjalnie przygotowane długie igły o magicznych właściwościach.

Składane ostrzaEdytuj

Specjalna broń przymocowywana do nadgarstków na co dzień schowania pod rękawami ubrania. Rozłożona stanowi śmiertelną broń krótkodystansową.

CzłonkowieEdytuj

Całkowita liczba członków jest nieznana. Na stan obecny znanych jest ich tylko sześciu:

Madarao, Tevak, Tokusa, Kiredori, Koushi i Howard Link

Więcej z Fandomu

Losowa wiki