FANDOM

Lenalee (3)

Lenalee Lee w mundurze Egzorcysty

Lenalee Lee

jest pierwszoplanową postacią w mandze i anime D.Gray-man stworzonej przez Katsurę Hoshino.

WyglądEdytuj

Leenale jest młodą dziewczyną o długich czarnych włosach (w anime ciemnozielonych) zwiazanych w dwa kucyki. Ma oczy tego samego koloru (w anime fioletowe). Jak każdy Egzorcysta nosi specjalny strój. Składa on się z bluzki na długi rękaw i krótkiej spódnicy. Jej buty to broń przeciwko Akumom - mroczne (czarne) buty. 

OsobowośćEdytuj

Lenalee jest osobą bardzo uczuciową.Troszczy się i dba o swoich przyjaciół. Łatwo nawiązuje kontakt z innymi. Pomimo bolesnej przeszłości nauczyła się na nowo uśmiechać się i cieszyć się życiem. Bardzo kocha swojego brata, a wszystkich Egzorcystów z zakonu traktuje jak swoją rodzinę. Prawdopodobnie jest zakochana w Allenie.

PrzeszłośćEdytuj

Rodzice Lenalee zginęli w trakcie ataku Akum, a małą Lee zabrano od brata do Czarnego Zakonu, kiedy odkryto jej kompatybilność z Mrocznymi (Czarnymi) Butami.

Lenalee wielokrotnie podejmowała próby ucieczki z Zakonu dopóki Komui nie objął dowództwa w Kwaterze Głównej. W tamtym czasie widziała na własne oczy próby tworzenia nowych egzorcystów, którzy stawali sie Upadłymi.

HistoriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki