FANDOM

Cross Marian - jeden z generałów w Czarnym Zakonie. Nauczyciel Allena Walkera.

WyglądEdytuj

Cross to wysoki, przystojny mężczyzna o długich, czerwonych włosach. Ma monokl na prawym oku a na lewej stronie twarzy białą maskę zakrywającą bliznę w kształcie krzyża, która ciągnie się od oka po koniec policzka. Najczęściej widywany jest w mundurze generała oraz w kapeluszu z szerokim rondem.

OsobowośćEdytuj

Generał Cross w Zakonie jest znany jako jeden z najlepszych egzorcystów. Allen go zna jako jednego wielkiego dłużnika, pijaka i uciekiniera.

Marian nie mówi wiele o swoich planach nikomu, a dzięki swojej butnej postawie nikt nie może go przełamać (nawet osoby z administracji!). Zawsze działa z wiadomym tylko sobie planem i nigdy nie wykonuje nieprzemyślanych ruchów. Mimo niechęci do swojego ucznia pomógł mu kilkukrotnie (podczas pobytu na Arce aż dwókrotnie). Cross znany jest ze swojej słabości do kobiet - ukazane jest to w odcinku, w którym Cloud Nine zbywa "boskiego" amanta, udowadniając, jak wielki jest z niego kobieciarz.

HistoriaEdytuj

Nie wiadomo o nim zbyt dużo informacji. Wiemy, iż do momentu przybycia Allena do Czarnego Zakonu, Cross od pięciu lat nie dawał znaków życia. Później również, pojawił się on we własnej osobie dopiero podczas pobytu egzorcystów na walce (dokładnie w ostatnim momencie walki Allena i Laviego przeciw Tykiemu).

Ciekawostki Edytuj

  • Anita zdradziła, że Cross lubi deszcz.
  • Hoshino używa zachodniego stylu, tak więc Cross to imię, a Marian - nazwisko.
  • W fanbooku, Hoshino zdradziła, że Cross myśli o Allenie jak o synu, i że jest "całkiem uroczy". Powiedziała również, że Cross uwielbia mroczną stronę Allena i przez to uwielbia go irytować.
  • Hoshino kilka razy rysowała Crossa w habicie, co może oznaczać, że Cross był, lub wciąż jest księdzem. Allen sam go tak nazwał w ich pierwszym spotkaniu w DGM Reverse. Może to potwierdzać również fakt, że Ba Ba nazywała go "Ojcem".
  • Cross śpi nago.
  • Mimo powszechnego przekonania, to nie Cross stworzył Timmcanpy'ego, tylko Neah Walker.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki