FANDOM

Serce Innocence jest źródłem mocy wszystkich odłamków. Nie wiadomo jak dokładnie wygląda, ani czym dokładnie się odznacza. Spekuluje się iż serce posiada o wiele więcej mocy niż zwykły odłamek. Być może nawet reaguje w sposób inny niż normalnie. Jeżeli Serce zostanie zniszczone, wraz z nim zostaną unicestwione wszelkie inne odłamki. Obecnie obie strony – Milenijny i Black Order – uznają znalezienie go za swój główny cel.

Osobą, którą uważano za serce była Lenalee, po tym jak Innocence ochroniło ja podczas walki z trzecim poziomem. Myślano tak, dlatego, że był to pierwszy znany przypadek takiego zachowania Innocence. Kiedy Allen Walker przywrócił swoje Innocence poddało to w wątpliwość tamten osąd. Przemiana Innocence należącego no Lenalee przywróciła możliwość, iż to jej Mroczne Buty są Sercem.

Milenijny uważa, iż serce jest zdolne do uczuć i aby ukryć jego prawdziwą naturę chce go uczynić dumnym Sercem.

Obecnie jedynymi „podejrzanymi” o bycie Sercem Innocence są fragmenty należące do Allena i Lenalee.

[1][2][3][4]